Умови обміну та повернення товару
При виникненні гарантійного випадку, наявності претензії щодо якості або комплектності придбаної продукції просимо вас зв'язатися з нами.
Якщо товар підлягає заміні, ми приймемо його навіть при відсутності чека, тільки переконаємося, що товар куплений у нас.
Щоб уникнути конфліктних ситуацій пропонуємо вам ознайомитися з цим розділом, в якому наведені всі основні правила взаємодії продавців і покупців, що стосуються продаваних нашою організацією товарів.
Також звертаємо вашу увагу, що всі товари, що продаються в нашому магазині мають всі необхідні документи і сертифікати (для тих груп товарів, для яких вони необхідні).
Ми керуємося наступними нормами
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання (витратних матеріалів), упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
1. Споживач, якому проданий товар неналежної якості, якщо його недоліки не були застережені продавцем, вправі за своїм вибором вимагати:
1.1. заміни недоброякісного товару товаром належної якості;
1.2. пропорційного зменшення ціни товару;
1.3. негайного безоплатного усунення недоліків товару;
1.4. відшкодування витрат по усуненню недоліків товару.
2. Споживач має право вимагати заміни технічно складного товару або дорогого товару в разі виявлення його істотних недоліків. Перелік таких технічно складних товарів затверджується місцевим законодавством.
3. Замість пред'явлення зазначених в пунктах 1 і 2 цієї статті вимог споживач має право розірвати договір роздрібної купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми.
Істотний недолік товару - непереборний недолік, або недолік, який не може бути усунутий без невідповідних витрат (в розмірі тридцяти і більше відсотків від вартості товару) або невідповідних витрат часу (що перевищують максимально допустимі витрати часу), або виявляється неодноразово, або проявляється знову після його усунення, або інші подібні недоліки.
Недоліки, виявлені в товарі, повинні бути усунені продавцем (виробником, постачальником, представником, ремонтною організацією) безоплатно негайно. У разі, якщо усунути недоліки негайно не представляється можливим, максимальний термін їх усунення не може перевищувати чотирнадцяти днів з дня пред'явлення споживачем вимоги про усунення недоліків товару.
У разі виявлення споживачем недоліків товару і пред'явлення вимоги про заміну такого товару продавець (виробник, постачальник, представник) зобов'язаний замінити такий товар негайно, а при необхідності додаткової перевірки якості такого товару продавцем (виробником, постачальником, представником) - замінити його протягом чотирнадцяти днів з дня пред'явлення зазначеної вимоги.
Споживач має право протягом чотирнадцяти днів з моменту передання йому непродовольчого товару, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, в місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, повернути товар належної якості або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габаритів, фасону, забарвлення або комплектації, у разі виявлення різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок з продавцем.
Вимога споживача про обмін або повернення товару підлягає задоволенню, якщо товар не був у споживанні, збережено його споживчі властивості та за наявності доказів придбання товару у цього продавця.
Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затверджується місцевим законодавством.
Шановні Клієнти, щоб уникнути непорозумінь просимо вас уважно оглядати товар при його отриманні, так як претензії до зовнішнього вигляду товару і його комплектності ви можете пред'являти тільки під час огляду товару, при його прийманні від кур'єра.
Ви маєте право вимагати від кур'єра перевірку доставленого вам товару (зовнішнього вигляду, комплектності, працездатності), після чого залишити свій підпис в гарантійному талоні про відсутність претензій до виробу.
Ви також маєте право відмовитися від доставленого товару, якщо в ньому виявлено дефект.
Претензії до зовнішнього вигляду і комплектації після заповнення гарантійного талона та відбуття кур'єра не приймаються.
Дякуємо за покупки!